Archiv » 2011

Přehled školení Organizační kanceláře

 

Školení k účetní a daňové závěrce 2011

 Téma:                      Účetní a daňová závěrka za rok 2011 – aktuální problémy

                                Očekávané změny zákonů pro rok 2012

 Datum, čas            Místo                          Organizační garant (telefon)            Školitel



15.11.2011            ZD Hraničář, Loděnice,         Organizační kancelář  Praha        lektoři OK

                                747 74 Neplachovice

9.00 – 14.00                (tel. OK Praha 221702109 ing.Boháčová)

             Účastnický poplatek 200,- Kč za osobu + 100,- Kč za oběd a občerstvení. 


 

16.11.2011            Pardubice                    Vzdělávací centrum Ráby – Kun.hora      lektoři OK

9,00-14.00.            (viz další strana - nutná návratka na  OK Praha pro zjištění počtu účastníků a obědů !) 


 

23.11.2011             Ostrožská Lhota            SZD a AK Uherské Hradiště                Ing.Holeček

9.00–14.00             Ostrožsko a.s.             (tel.572551219,572553626 pí Malinová)


 

29.11.2011            Kokory - Motorest            AK Přerov                         lektoři OK

9.00 – 14.00                                         (tel.581210956 ing.Špalek)


 

30.11.2011            Trávník                        AK Kroměříž                            lektoři OK

9.00 – 14.00            Kvasicko a.s.                (573341382 p.Hebnar)


1.12.2011            Svitavy                          Agropodnik a.s. Svitavy          lektoři OK

9.00-14.00            Průmyslová  3               (tel. 461541020 ing.Rejent)

                                Prosíme o nahlášení počtu účastníků z Vašeho podniku předem ing.Rejentovi – počet míst omezen !


2.12.2011            Strunkovice/Blanicí      ACHP Strunkovice nad  Blanicí                          Ing.Holeček

9.00–14.00                                           (tel.388327294 pí Pechová)                     Ing.Klapka


14.12.2011            Jihlava                          DK Jihlava (vchod FÚ 1.patro)        Ing.Holeček

8.00-13.00            DK Jihlava - FÚ            (tel.567304635 OK Jihlava)


16.12.2011            Písek                            Ing.Smolíková                               lektoři OK

9.00-13.00            Nádražní (OZS)            (tel.605420561)


10.1.2012        Zlín, Zarámí 88            AK Zlín                                         Ing.Holeček

8.30–14.00                                          (577653412, 776163696 řed.J.Brázdilová)


12.1. 2012            Praha                             OK Praha                        lektoři OK

                                 MZe, Těšnov 17

9.00-13.00        zasedací sál  č.400 ve 4.p   (tel. OK Praha 221702109 ing.Boháčová, ing.Řeřábková)

Prosíme o zaslání návratky uvedené níže do 31.12.2011, kapacita sálu omezena na 140 míst)

(placené parkoviště před MZe 30 Kč/hod, pod magistrálou směrem k vlak.nádraží Praha-střed  25,- Kč/hod), účastnický poplatek 200,-Kč na místě v hotovosti 


26.1 2012          Znojmo             9.00-14.00    OK Znojmo  602285757                         Ing.Holeček.                                                                                                                                                                       Ing.Lehovec                           



Upozornění pro školení v Opavě, Pardubicích a Praze: Prosíme na tyto školení zaslat včas přiloženou návratku na OK Praha  nebo zprávu mailem na  audit.okpraha@ok-praha.cz

U ostatních školení prosíme hlásit se v předstihu u organizačních garantů.

Poznámka:  lektoři OK:  Doc.ing.Novotný, CSc., Ing.Holeček, Ing.K.Novotný, Ing.Hrbek  a další z OK Praha

  

Školení Pardubice-Ráby- místo konání: Vzdělávací a informační centrum Ráby čp.151 – stará silnice z Pardubic na Hradec Králové, ve Starém Hradišti odbočit doprava směr Brozany, projet Staré Hradiště, Brozany, Ráby, cca 200m za koncí obce Ráby směrem k restauraci Pod Kunětickou horou se odbočí doprava (odbočka je značená –také „K perníkové chaloupce“). Účastnický poplatek 80,- Kč za osobu + 70,- Kč za oběd.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Návratka pro školení v Pardubicích              Podnik:

 

  Zúčastníme se  školení v Pardubicích – u Kunětické hory dne 16.11.2011

 Počet účastníků : ……………  Počet obědů: ................

 Zaslat do 11.11.2011  na adresu:                                    Organizační kancelář Praha,

                   Thámova 7,  186 00 Praha 8

příp zprávu e-mailem:   audit.okpraha@ok-praha.cz

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 Návratka pro školení v Praze                     Podnik: 

 

Zúčastníme se následujícího školení v Praze

 

O            12.01.2012, Praha, MZe,  počet účastníků: ................

Zaslat do 31.12.2011  na adresu:                                     Organizační kancelář Praha,

                  Thámova 7,  186 00 Praha 8

příp zprávu e-mailem:   audit.okpraha@ok-praha.cz

 

 

Návratka pro školení v Opavě(ZD Hraničář, Loděnice u Opavy)                    Podnik:

 

 

Zúčastníme se následujícího školení v Loděnici u Opavy

 

O         15.11. 2011, ZD Hraničář, Loděnice u Opavy    počet účastníků: ................       

 

 Zaslat do 10.11.2011  na adresu:                                     Organizační kancelář Praha,

Thámova 7,  186 00 Praha 8

příp zprávu e-mailem:   audit.okpraha@ok-praha.cz